Децата сакаат зборови со рима.Римувањето на зборови го
насочува вниманието на учениците кон гласовите на зборовите и помага за
развивање на творечки способности кај децата.Наставната единица за рима гласеше
РИМА И ВИДОВИ РИМА СПОРЕД МЕСТОТО НА АКЦЕНТОТ,cо цел учениците да ја посочуваат
римата и да го определат видот на римата според акцентот на римуваните зборови.
Учениците поврзуваа римувани зборови , се читаше извадок од песната ,,Т'га за
југ“ -Константин Миладинов, ја откривавме римата и научивме дека римата според
местото на акцентот може да биде : машка, женска и дактилска рима. Машка рима
се јавува кога е римуван само по еден слог на крајот на стиховите ( мој-твој)
Женска рима се јавувува кога се римувани по два слога на крајот на стиховите
(мајка-бајка) Дактилска рима се јавува кога се римувани по три или повеќе слога
на крајот на стиховите.(деновите-снеговите) . Во завршниот дел од часот
учениците во работни листови ја пронаоѓаа римата во извадоци од строфи ,
на дадени зборови пишуваа зборови кои се римуваа.
Comments
Post a Comment